UTVECKLING - GLÄDJE - GEMENSKAP - ÄRLIGHET
Ljunghusens Juniorer
Klubbmatcher / Utbyten

Ljunghusens juniorer har ett antal utyten och klubbmatcher över året med deltagare i olika åldrar och spelnivå. Syftet är att främja utbyte och kamratskap med andra klubbar.

För tjejer finns dedikerade utbyten med Grönspättorna.

Sydvästslaget är en individuell tävling med klubbsammanräkning mellan Ljunghusen, Falsterbo, Flommen och Bokskogen (4 tillfällen över sommaren). 5-10 deltagare per klubb, hcp-spel, poängsammanställning räknas ihop mellan klubbarna. Anmäl intresse här

Utbytestillfällen finns i kalendern men även via kallelser i sportadmin - medlemsappen som kan laddas ner på Appstore eller Google play.

Inga aktiviteter inbokade
Nyheter från föreningen